Jedno zdjęcie na kilometr #1

Jako że nie lubię ćwiczeń samych w sobie to musiałam znaleźć wyższą motywację do tego by wyrwać się z domu i zacząć gubić zbędne kilogramy. A że uwielbiam zwiedzanie i robienie zdjeć, postanowiłam to wszystko połączyć w jedną całość. I tak oto powstał pomysł programu #jednozdjęcienakilometr. Oczywiście nie chodzi o to żeby robić zdjecia równo co kilometr ale o to by trenować z otwartymi oczami. By łapać momenty, interesujące miejsca, sytuacje, spotkania, uroki natury. A następnie o to by dzielić się nimi z innymi. To prawie tak jakbyśmy ćwiczyli razem. Forma też nie ma znaczenia. Spacery, biegi, rower, kajak… Byle się ruszać :). Dołączycie?

Pierwszy spacer

Na trasę pierwszego spaceru wybrałam moją ulubioną Dolinkę w Elblągu. Poszłam z psem żeby mi było raźniej :). Niestety ubrałam złe buty i połowę trasy kuśtykałam z wielkim odciskiem. Ale dałam radę i byłam z siebi mega dumna. Z Dolinki poszłam do Parku Traugutta a dalej koło Urzędu Miejskiego do domu. Niestety nie włączyłam „śledzenia” w mojej aplikacji ale podsatwowa wersja pokazała 9137 kroków :). A oto fotograficzne zdobycze :).

elbląg 6

elbląg 1

elbląg 3

elbląg 2

elbląg 5

elbląg 4

elbląg 7

Skomentuj

