Mama się odchudza… optycznie

Jak schudnąć bez ćwiczeń, diety, wyrzeczeń? Nie ma się co oszukiwać – tak można schudnąć tylko optycznie. Jak? Stosując się do kilku zasad modowych przypisanych dla poszczególnych modeli sylwetek. Jako że moja sylwetka nigdy nie była doskonała musiałam się nauczyć jakoś z nią radzić. Dlatego teraz na własnym przykładzie mogę powiedzieć co działa na „gruszki”.

Ten typ sylwetki charakteryzuje się obfitymi biodrami i udami, z których na prawdę nie łatwo jest się pozbyć zbędnych kilogramów. Można je jednak lekko zakamuflować. Pomocne będą np. wyszczuplające rajstopy. Ja stosuję Gatta Bye Cellulite. Są świetne – gubią jakieś 5 kg :). Do tego buty na wysokim obcasie – równa się kolejne ujęte kilogramy. Dobrze przy tym typie sylwetki sprawdzają się sukienki i spódnice długości tzw. przed kolano o kroju prostym lub lekko zwężanym. Najlepiej jeśli góra ma dekolt w kształcie litery V ale dobry efekt daje też  długi wisior lub rozpięty zamek w swetrze lub kamizelce.

Stylizacja nr 1 – strój do pracy.

Sukienka Pepco (49 zł), sweter Pepco (29 zł), buty CCC (129 zł), wisior Quiosque (39 zł).

Stylizacja nr 2 – mała czarna na wyjście.

Sukienka Szachownica (49 zł), wisior Quiosque (39 zł).

Stylizacja nr 3 – strój na co dzień.

Po lewej: spódnica Quiosque (129 zł), bluzka F&F (29 zł). Po prawej: sukienka Quiosque (169 zł), kamizelka Orsay (99 zł).

Najcięższy temat to w przypadku „gruszki” spodnie. Ja bardzo ich nie lubię ale jak już muszę to zakładam ciemne, lekko zwężane, do tego dopasowana góra i coś zakrywającego biodra – sweter, kamizelka, marynarka. A żeby było wiadomo co muszę ukrywać – zdjęcie po prawej.

Stylizacja nr 4 – spodnie.

Po lewej: spodnie Top Secret (129 zł), kamizelka Top Secret (99 zł), bluzka F&F (29 zł). Po prawej: lepiej nie mówić :).

Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się schudnąć na prawdę i nie będę musiała stosować tych trików. To mój pierwszy „występ” modowy. Jeśli uważacie że coś mogę robić lepiej albo u Was coś fajniej działa – dajcie znać. Chętnie się jeszcze podciągnę w temacie :).

Do napisania tego tekstu zainspirowała mnie Joanna Brzegowy i jej porady.

 

 

 

3 responses to “Mama się odchudza… optycznie

Skomentuj

