Metamorfoza – początek

Kto jeszcze pamięta moją listę rzeczy do zrobienia przed 50-tką https://mamazmiasta.wordpress.com/2016/04/16/50-rzeczy-ktore-zrobie-przed-50-tka/? Ja o niej pamiętam i co więcej krok po kroku realizuję. Upiekłam już pierwsze w życiu ciasto (i to nie jedno), posprzątałam samochód i w miarę utrzymuję go w takim stanie, kupiłam kilka razy kwiaty bez okazji dla samej siebie. Teraz pora na kolejne wyzwanie z listy. Biorę się za zrzucanie zbędnych kilogramów. To chyba oprócz nauki pływania najtrudniejsze do zrealizowania. Ale kiedy jak nie teraz? Będziecie trzymać za mnie kciuki? Wasze wsparcie będzie nieocenione!

Dokonałam już wstępnych pomiarów (znajdziecie je na końcu wpisu). Jeszcze muszę się zważyć ale to przed pierwszymi zajęciami fitness. Dieta jest moja własna, nie zawsze rozsądna, nie zawsze zdrowa ale taka na jaką pozwala czas i moje upodobania. Poniżej mój jadłospis z pierwszego tygodnia. Od jutra zaczynam dodatkowo zajęcia aerobowe.  Nie wiem czy moja kondycja, a raczej jej brak, mi na to pozwolą ale spróbuję.

DZIEŃ 1

IMGP1796

Śniadanie: duuuża kawa jak zwykle + 6 truskawek drobno pokrojonych + jogurt naturalny z ziarnami zbóż + łyżka mussli + 8 borówek

20160530_172945b

Obiadokolacja: pół sałaty lodowej + ogórek gruntowy + łyżka kukurydzy konserwowej + pomidor + 2 plasterki pieczonego udźca z indyka (to akurat robiłam chłopakom)

DZIEŃ 2

IMGP1921

Śniadanie: duuuża kawa + pół banana + łyżka granoli + 1/2 jogurtu naturalnego ze zbożami + 1 monte balance (nie było to dobre połączenie – za słodko i za mdło jak dla mnie)

IMGP1905  IMGP1885

Obiadokolacja: chłodnik z buraczków i sałatka z kozim serem – gościnnie w restauracji Srebrny Dzwon

DZIEŃ 3

IMGP1930

Śniadanie: duuuża kawa + 6 truskawek + jogurt naturalny ze zbożami + łyżka mussli (Tym razem truskawki pogniotłam. Wizualnie wygląda lepiej ale je się gorzej. Będę jednak kroić :)).

13133377_1740365932911739_7093190222577638697_n

Obiadokolacja: kalafior + młode ziemniaczki + szklanka kefiru (Przy takich daniach nie czuję że jestem na diecie).

Dzień 4

IMGP1796

Śniadanie: duuuża kawa + 6 truskawek drobno pokrojonych + jogurt kokosowy + łyżka mussli + 8 borówek

IMGP1524

Obiadokolacja: 3 odmrażane gołąbki z młodej kapusty (tym razem nie było czasu na sos)

Dzień 5

IMGP1976

Śniadanie: duuża kawa + serek wiejski + ogórek świeży + pół pomidora + pół rogalika

IMGP1918b

Obiadokolacja: fasolka szparagowa, ziemniaczki, kalafior.

Dzień 6

IMGP0659 ok

Śniadanie: duuuża kawa + 2 kanapki z szyneczką + 2 kanapki z rybą z puszki

IMGP9982

Obiadokolacja: ser mozarella+ arbuz + pesto + sos balsamiczny

Dzień 7

IMGP0728

Śniadanie: duuża kawa + jajko na miękko + ogórek świeży + plasterek szynki + plasterek sera żółtego + 2 kawałeczki chlebka

IMGP1964

Obiadokolacja: sałata lodowa + ogórek świeży + pomidor + kukurydza konserwowa + papryka pomarańczowa + feta + tuńczyk + sos musztardowo-figowy + 4 plasterki bagietki z czosnkiem (czyli niedzielne full wypas).

Staram się żeby wszystko ładnie wyglądało ale to zabiera sporo czasu. Po pierwszym tygodniu żołądek trochę mi się skurczył i nawet nie jestem taka głodna. Oby tak dalej.

Pora na… początkowe pomiary:

biceps: 30 cm

brzuch: 90 cm

biodra: 110 cm

udo: 62 cm

Mam nadzieję że za miesiąc będzie mniej. Kto też walczy? Dajcie znać. Zmotywujemy się wzajemnie :).

 

Skomentuj

