Metamorfoza – pierwsze ćwiczenia

Dawno, dawno temu kiedy nie byłam jeszcze ani mamą z miasta 🙂 ani nawet żoną chodziłam na zajęcia STEP-u. Bardzo mi się ta forma ruchu podobała bo głowa była zajęta pilnowaniem kroków a ciało i tak spocone. Dlatego na pierwszy ogień chciałam pójść na te właśnie zajęcia. Wybrałam Fitness Matrix bo jako jedyny w Elblągu oferował Step dwa razy w tygodniu. Dzień wcześniej pojechałam zobaczyć salę, zapytać o karnety i ustalić szczegóły. Cała podekscytowana wybrałam się na pierwsze zajęcia… Jednak jak na polską rzeczywistość przystało nie były one planowanym stepem. Od pół roku stepu już nie ma (poinformował mnie Pan tuż przed zajęciami) choć na stronie klubu dalej widnieje. Co więcej wczoraj Pani w recepcji też mnie o tym nie poinformowała, dała nawet ulotkę, w której również wpisany był Step. Echhh. Prawdziwy MATRIX.

Ale jak już się wybrałam to skorzystałam. ABT z drobną choreografią. Prowadząca sympatyczna, tempo fajne i nawet nie jest ze mną tak źle jak myślałam w kwestii kondycji. Spociłam się jak planowałam, uda i pośladki czuję do teraz więc jest dobrze. Po rozmowie z instruktorką chcę wypróbować jeszcze zajęcia DANCE. Może będą bardziej zbliżone do Stepu i sprawdzam jeszcze oferty innych klubów. Nie zniechęciłam się, wręcz przeciwnie podłapałam z powrotem bakcyla i najlepiej chodziłabym codziennie :).

A i jest jeszcze jedna korzyść z zajęć – wypiłam prawie 1,5 litra wody!!! Jak na mnie to całe morze.

Trzymajcie proszę kciuki żebym wytrwała.

13346788_1757239097891089_3336808171779667477_n

Skomentuj

