Zabawa z Angry Birds

Jasiek przechodzi właśnie fascynację Angry Birds. Rozwalanie „świńskich” budowli za pomocą ptaków wystrzeliwanych z procy to najlepsza zabawa. Dlatego zamówiłam grę „Knock on wood”.

Miałam wątpliwości czy gra nie będzie za trudna albo czy elementy nie będą za małe, co często się zdarza w zabawkach zamawianych przez internet. Oboje z niecierpliwością czekaliśmy na „Pana przesyłkę” czyli kuriera. Po rozpakowaniu okazało się że elementy są na tyle spore że trzylatek może się nimi bezpiecznie bawić.

Zamawiając grę miałam nadzieję że Jasiek oderwie się od aplikacji na tablecie i postrzela z prawdziwej procy. I rzeczywiście – ta gra to był strzał w dziesiątkę. Odwzorowanie świnek, belek przeznaczonych do budowli, ptaków i procy jest tak dobre, że mój wojownik przez prawie dwie godziny był pochłonięty zabawą. Ja zostałam zaangażowana do stawiania „świńskich” konstrukcji co niezależnie od stopnia trudności (są ich trzy) wymaga precyzji, niczym przy budowaniu domków z kart i zajmuje więcej czasu niż ich rozwalanie. Ale absolutnie wciąga!

Początkowo posługiwanie się procą przychodziło Jaśkowi z trudem i dlatego włączyliśmy do gry samochodziki Angy Birds od innego kompletu. Ale z czasem mój mały gracz radził sobie coraz lepiej. Opatentował że zamiast strzelać prosto w konstrukcję, lepiej celować w ścianę za nią a po odbiciu od ściany ptak ma idealną moc i kierunek żeby to rozwalić od tyłu.

Gra kosztowała 24 zł (+16 zł przesyłka) i uważam że była warta swojej ceny.

Podsumowując grę oceniamy na 5 pkt.

Dobra jakość: tak – 1 pkt

Duże elementy: tak – 1 pkt

Czy długo dziecko się tym bawi: tak – 1 pkt

Czy dziecko chętnie wraca do zabawki: tak – 1 pkt

Czy cena adekwatna do jakości: tak – 1 pkt.

Skomentuj

